fbpx

Word ik jouw persoonlijke coach?

Ik kan me zo goed voorstellen dat je je geen raad meer weet. Ik heb dezelfde stappen doorlopen als jij en weet als geen ander dat het niet makkelijk is.

Er is zoveel informatie, er zijn zoveel methodes en diëten.. Wat is nou goed en wat niet? Ik geef antwoord op deze vragen en help je op een normale, makkelijke manier naar je doel toe. We gaan 1-op-1 samen aan de slag.

Wil je ook lekkerder in je vel zitten, maar merk je nu dat.. 

E

Je maar wat aanrommelt met verschillende diëten, boeken en methodes en deze standaard methodes niet voor jou werken

E

Een paar dagen houd je het prima vol, maar daarna heb je last van eetbuien of emotie-eten

E

Je alles-of-niets mindset je belemmert. Één stukje chocola wordt al snel een halve reep

E

De pogingen die je doet vooral veel energie en tijd kosten en weinig opleveren?

E

Je gewicht steeds schommelt of helemaal niet veranderd?

E

Je er dus maar weer mee kapt?

Je bent niet alleen. I’ve been there. en daarom weet ik hoe vervelend het is als je zo je best doet, maar er niks gebeurt. stel je nou eens voor het wel goed gaat..

N

Dat je barst van de energie en lekker productief bent

N

Plezier hebt in gezond eten en ook nog van pizza geniet

N

Sporten is een uitlaatklep geworden waar je plezier in hebt

N

Je bent blij met je lijf en kunt tevreden in de spiegel kijken

N

Voeding is geen mysterie meer voor je

N

Je hebt een ritme gevonden dat écht bij jou past

Mijn coaching is niet voor jou als je.. 

M

op zoek bent naar een quick-fix

M

niet open staat voor verandering

M

herstellende bent van een eetstoornis

M

niet bereid bent te investeren in jezelf

N

Herken je jezelf hier niet in? Meld je dan lekker aan!

Dat wil jij toch ook?

Kies voor balans. Ga met mij aan de slag en behaal wél je doelen.

De afgelopen 5 jaar heb ik zelf een enorme groei doorgemaakt. Ik heb geleerd wat voor mij werkt -en vooral: wat niet. Met vallen en opstaan ben ik gekomen waar ik nu ben en ik kan oprecht zeggen dat ik blij en tevreden ben met mijn lichaam. En dat wil ik voor jou ook.

We hebben namelijk allemaal wat anders nodig. Eén voedingsplan werkt niet bij iedereen. Je moet blij worden van de dingen die je eet en het moet in jouw leven passen.

Een gezonde levensstijl ontwikkelen is moeilijker dan het lijkt, omdat er zoveel mogelijkheden zijn. En zo veel fabels die helemaal niet werken. Diëten zijn er in overvloed en toch werken ze niet. Ze zijn namelijk gericht op korte-termijnresultaat. 

Ik coach jou voor de lange termijn. Ik wil dat jij je doelen gaat behalen, maar nog belangrijker: vasthouden. Een persoonlijk plan waar jij blij van wordt. Ik ben er elke stap van de weg bij om je te begeleiden.

Mijn programma is inclusief..

N

Ik ben jouw coach en 24/7 bereikbaar via WhatsApp  voor begeleiding, vragen en support.

N

Een uitgebreide intake van 60 minuten via Skype of face-to-face in omgeving Riethoven. 

N

Maandelijkse videocalls (na 4, 8 en 12 weken) om je voortgang uitgebreid door te nemen, zodat je focus niet verslapt en je lekker gemotiveerd blijft. 

N

Maatwerk! Alles wordt op maat gemaakt en we evalueren constant wat jij nodig hebt. Met een stappenplan werken we naar je doel.

N

Het exclusieve Be Stronger receptenboek en variatielijsten, zodat eten nooit saai wordt.

N

Op maat gemaakte trainingsschema’s voor in de sportschool of thuis.

N

Toegang tot onze eigen app met instructievideo’s en waarin je je trainingen kunt bijhouden.

N

Wekelijkse metingen/wegingen, zodat we je progressie goed in de gaten kunnen houden. Bij een face-to-face intake is een vetpercentagemeting ook mogelijk.

Echte resultaten..

Maudy laat zien dat de tools die je krijgt bij de online coaching, voor altijd zijn.

“In de eerste weken ging het erg goed. Ik had mijn eten goed onder controle en keek ernaar uit om te gaan sporten. Dit beloonde zich, want in de eerste weken was ik al bijna 2.5 kilo kwijt. Dit motiveerde mij enorm.

Door omstandigheden raakte ik daarna mijn focus en motivatie kwijt. Ik had nog wel contact met Marit, maar ik sportte niet meer en ik at waar ik zin in had. Ik hield nergens meer rekening mee.

Uiteindelijk heb ik mezelf herpakt en toen ben ik de tips en schema’s van Marit alsnog op gaan volgen.Ik heb toen toch nog mijn streefgewicht gehaald, helemaal zelf! Daarna ben ik weer bij Marit teruggekomen en met het vervolgtraject begonnen, zodat ik nog meer uit mijn resultaten kan halen en weer meer uitgedaagd wordt met mijn trainingen.

Ik heb plezier in het sporten gevonden en ook qua mindset ben ik op de goede weg. Ik wil mijn lichaam leren accepteren. Ik was zonder Marit nooit zover gekomen als ik nu ben. “

Na deze 12 weken..

N

Heb jij je doel al behaald of je bent goed op weg

N

Heb je een gezonde relatie met eten ontwikkeld

N

Heb je een gezonde relatie met eten ontwikkeld

N

Zit je lekkerder in je vel!

N

Weet je hoe je zelf verder kunt doorpakken

Is dit iets voor jou?

Laten we dan snel even een gesprekje inplannen om te kijken of er van beide kanten een klik is. Dat vind ik heel belangrijk voor we samen zo’n intensief traject in gaan. Vul het formulier hieronder in en dan neem ik snel contact op om een belletje in te plannen. Ook als je alleen wat vragen hebt, kun je me altijd mailen.

15 + 12 =

Wat zou je doen als je zeker zou weten dat je resultaat haalt?

 Ik weet wat je nu denkt, want ik heb ook in jouw positie gestaan.

M

“Wat als ik geen resultaat zie na 12 weken”

M

“Wat als ik het niet kan en weer geld heb verspild”

Maar met zo’n gedachtegang kom je nergens. Geloof in jezelf, zoals ik in jou geloof. Ik kan het, jij kan het ook. Als jij een paar honderd euro aan coaching uitgeeft en er geen resultaat uit haalt, dan is dat een hele dure grap. Maar: je hebt dit zelf in de hand! Bedenk je nu eens..

Hoeveel is het je waard om WEL lekker in je vel te zitten en je doel te halen? Dat is toch wel duizenden euro’s waard!

Bedenk je ook wat het je kost als je het NIET doet. Het kost je zo veel extra frustratie, misschien zelfs wel geld aan kleding en geld aan eten bij eetbuien of emotie-eten. Het kost dus ook veel als je het niet doet

Zet angst en onzekerheid uit je hoofd. Wat zou je nou heel graag willen? 

Jij bent de beste investering die je kunt doen!

Veel gestelde vragen..

Wanneer kan ik beginnen?

Elke maand kun je bij mij op twee data starten. Omdat ik iedereen persoonlijk coach, heb ik een maximum aantal plekken. Vol is echt vol!  Neem even contact op als je wilt weten wanneer het eerstvolgende startmoment is.


 Het is geen groepscoaching, je wordt echt 1-op-1 begeleid.

Hoe ziet een voedingsschema er ongeveer uit?

Dit is voor iedereen anders, maar globaal gezien bestaat een voedingsschema uit 3-6 maaltijden. De producten zijn allemaal makkelijk in de supermarkt verkrijgbaar en we zullen niks in je schema zetten dat je niet lekker vindt. Je geeft op je intakeformulier altijd aan welke producten je graag eet, wat je niet lust en wat je eventueel niet mag eten.

Voor het weekend krijg je een speciaal weekendschema. Het komt erop neer dat je tijdens dit schema overdag wat minder eet, zodat je ’s avonds kunt genieten van een pizza (of waar jij dan ook dol op bent) of lekker uit eten kunt. Zonder je progressie teniet te doen!

Je krijgt er ook een vervangingslijst bij, zodat je constant kunt variëren en geen enkele dag hetzelfde hoeft te eten.

Tegenwoordig hebben we zelfs een heus receptenboek vol met inspiratie en recepten voor je avondeten. Wie zegt dat gezond eten saai is??’

Houd je rekening met allergieën/dieetvoorkeuren?

Yes! Als je allergieën hebt, dan houden we daar natuurlijk rekening mee. Ook is het geen probleem als je vegetarisch/glutenintolerant/lactose-intolerant bent.

Geef het vooral gewoon duidelijk aan als je met bepaalde voedingsmiddelen problemen hebt.

Ben ik verplicht om te gaan sporten?

Sporten is altijd optioneel, omdat je ook prima resultaat kunt bereiken zonder naar de sportschool te gaan. Afhankelijk van je doelen kan het wel zijn dat we het aanraden, maar in veel gevallen is het niet nodig.

Je hebt ook de mogelijkheid om workouts voor thuis of buiten te krijgen, maar kunt het programma ook prima combineren met je eigen sport of zonder een extra sport te hoeven doen.

 

Ik wil afvallen, is dit programma geschikt voor mij?

Daar is dit zeker geschikt voor, mits je natuurlijk een gezond gewicht voor ogen hebt! Je krijgt bij mij geen crashdieet op lage calorieën. Dan gaat het wellicht wel sneller, maar dan is het geen blijvend resultaat.

We bespreken van te voren altijd je doelen, zodat ik weet waar je graag heen wilt. 

Met mijn methode streven we naar een gewichtsverlies van (als je alles netjes opvolgt) 0,5-1 kg per week.

Ik wil juist graag aankomen, kan dat ook?

Ja, duizendmaal ja! Dit is zó’n mooi doel en kan heel veel doen voor je fysiek. Of je nou gewoon wat aan wilt komen of echt spiermassa wilt opbouwen: ik kan je in beide gevallen helpen.

Je bent altijd vrij om even contact op te nemen, dan kunnen we je situatie en doelen even bespreken.

Ik heb gezondheidsproblemen, kan ik het programma dan volgen?

Neem bij twijfel even contact met mij op, dan kunnen we bespreken wat er mogelijk is. Samen komen we er vast uit!

Helaas kan ik geen mensen begeleiden met een eetprobleem, hier heb ik simpelweg de kennis en expertise niet voor. Zoek dan alsjeblieft hulp via je huisarts.

Wat als ik tussendoor wil stoppen?

Je legt je aan iets vast, dan wordt er vanuit gegaan dat jij je gedurende deze tijd 100% inzet voor dit traject. Ik heb gekozen voor een minimale duur van 12 weken, omdat je simpelweg tijd nodig hebt om een verandering in je levensstijl te maken. Dat is niet iets dat je zomaar in een paar weken doet. Een goede stok achter de deur!

Om alles te benutten is het van belang dat je het programma afmaakt. Mocht je toch besluiten om tussendoor te stoppen dien je alsnog het gehele traject te betalen. Zie hiervoor onze Algemene Voorwaarden artikel 7.2.