wIL JIJ OOK..

je energiek en productief voelen, healthy inside ánd out

blij zijn met je lijf, in alle omstandigheden

met plezier gezond eten en ook nog van een pizza genieten

heerlijk uit eten kunnen zonder je af te vragen of ‘je dat wel moet doen’

de weegschaal als richtlijn zien en je spiegelbeeld op nummer één zeten

je niet druk maken om wat anderen van je vinden

Welk pakket past bij jou?

 

Alle coaching is inclusief: voedingsschema’s, wekelijkse aanpassingen en metingen, 24/7 support via WhatsApp, trainingsschema’s voor de sportschool of thuis, toegang tot onze app, beweegadvies, de Food List, het Be Stronger receptenboek.

Zo ziet de coaching eruit

 

Het belangrijkste is dat we duidelijk weten wat je doelen zijn: wat wil je bereiken, wanneer ben jij echt blij met je progressie? Samen maken we een plan en op basis daarvan stellen we een voedingsschema samen. Dit kunnen we wekelijks perfectioneren zodat je progressie lekker vlot gaat. We creëren een patroon waar JIJ je goed bij voelt! 

Ik ben jouw coach en jouw stok achter de deur. Ik spoor je aan om met je bewustzijn aan de slag te gaan, een positievere mindset te creëren en natuurlijk help ik je met al je vragen. Dit doen we allemaal lekker via WhatsApp, waar je me 24/7 kunt bereiken. 

Uit ervaringen van de andere vrouwen blijkt dat zij zich vaak na een week of twee al energieker voelen, dankzij hun vernieuwde eetpatroon. Na nog een paar weken zitten ze al lekkerder in hun vel en tegen de tijd dat de 12 weken bijna om zijn, hebben ze deze levensstijl al heel erg eigen gemaakt. Dat is het doel – en dat kun jij ook.

Ik begin 2 september!

Ik heb nog vragen

Wanneer kan ik beginnen?

Elke maand kun je bij mij instromen, dit is altijd op de eerste maandag van de maand. Omdat ik iedereen persoonlijk coach, heb ik een maximum aantal plekken. Vol is echt vol! 

Dankzij de maandelijkse startdag begin je tegelijk met andere vrouwen en kun je in de gezamenlijke groep ook met elkaar kletsen, sparren en ervaringen delen. Het is geen groepscoaching, je wordt echt 1-op-1 begeleid.

Hoe ziet een voedingsschema er ongeveer uit?

Dit is voor iedereen anders, maar globaal gezien bestaat een voedingsschema uit 3-6 maaltijden. De producten zijn allemaal makkelijk in de supermarkt verkrijgbaar en we zullen niks in je schema zetten dat je niet lekker vindt. Je geeft op je intakeformulier altijd aan welke producten je graag eet, wat je niet lust en wat je eventueel niet mag eten.

Voor het weekend krijg je een speciaal weekendschema. Het komt erop neer dat je tijdens dit schema overdag wat minder eet, zodat je ’s avonds kunt genieten van een pizza (of waar jij dan ook dol op bent) of lekker uit eten kunt. Zonder je progressie teniet te doen!

Je krijgt er ook een vervangingslijst bij, zodat je constant kunt variëren en geen enkele dag hetzelfde hoeft te eten.

Tegenwoordig hebben we zelfs een heus receptenboek vol met inspiratie en recepten voor je avondeten. Wie zegt dat gezond eten saai is??

Houd je rekening met allergieën/dieetvoorkeuren?

Yes! Als je allergieën hebt, dan houden we daar natuurlijk rekening mee. Ook is het geen probleem als je vegetarisch/glutenintolerant/lactose-intolerant bent.

Geef het vooral gewoon duidelijk aan als je met bepaalde voedingsmiddelen problemen hebt.

Ben ik verplicht om te gaan sporten?

Sporten is altijd optioneel, omdat je ook prima resultaat kunt bereiken zonder naar de sportschool te gaan. Afhankelijk van je doelen kan het wel zijn dat we het aanraden, maar in veel gevallen is het niet nodig.

Je hebt ook de mogelijkheid om workouts voor thuis of buiten te krijgen, maar kunt het programma ook prima combineren met je eigen sport of zonder een extra sport te hoeven doen.

Ik wil afvallen, is dit programma geschikt voor mij?

Daar is dit zeker geschikt voor, mits je natuurlijk een gezond gewicht voor ogen hebt! Je krijgt bij mij geen crashdieet op lage calorieën. Dan gaat het wellicht wel sneller, maar dan is het geen blijvend resultaat.

We bespreken van te voren altijd je doelen, zodat ik weet waar je graag heen wilt. 

Met mijn methode streven we naar een gewichtsverlies van (als je alles netjes opvolgt) 0,5-1 kg per week.

Ik wil juist graag aankomen, kan dat ook?

Ja, duizendmaal ja! Dit is zó’n mooi doel en kan heel veel doen voor je fysiek. Of je nou gewoon wat aan wilt komen of echt spiermassa wilt opbouwen: ik kan je in beide gevallen helpen.

Je bent altijd vrij om even contact op te nemen, dan kunnen we je situatie en doelen even bespreken.

Ik heb gezondheidsproblemen, kan ik het programma dan volgen?

Neem bij twijfel even contact met mij op, dan kunnen we bespreken wat er mogelijk is. Samen komen we er vast uit!

Helaas kan ik geen mensen begeleiden met een eetprobleem, hier heb ik simpelweg de kennis en expertise niet voor. Zoek dan alsjeblieft hulp via je huisarts.

Moet ik ergens naar toe voor de metingen?

Het programma is helemaal online te volgen. De metingen doe je zelf door middel van je omvang te meten, je gewicht bij te houden en foto’s te maken. Je hoeft dus nergens heen te reizen!

Wat als ik tussendoor wil stoppen?

Je legt je aan iets vast, dan wordt er vanuit gegaan dat jij je gedurende deze tijd 100% inzet voor dit traject. Ik heb gekozen voor een minimale duur van 3 maanden, omdat je simpelweg tijd nodig hebt om een verandering in je levensstijl te maken. Dat is niet iets dat je zomaar in een paar weken doet. Een goede stok achter de deur!

Om alles te benutten is het van belang dat je het programma afmaakt. Mocht je toch besluiten om tussendoor te stoppen dien je alsnog het gehele traject te betalen. Zie hiervoor onze Algemene Voorwaarden artikel 7.2.

 

JE HEBT NOG…

 
 

OM JE AAN TE MELDEN VOOR DE START OP 2 SEPTEMBER